torsdag, november 20, 2008

Attans också...



Så här arg blev jag i dag. Först skulle jag kopiera ett papper om nästa års aktiviteter i åttahundra ex. Ja, så många medlemmar har vi i EHF. Den sabla kopiatorn bara krånglade. Tog två istället för ett papper och det är ju jättebra när det är text på båda sidor. Höll på hela förmiddagen. Den lille apparaten klarar inte mer än femtio åt gången. Blä! Sen efter lunch skulle jag kopiera alla medlemmar på klister etiketter, sånna som man bara drar av och trycker på kuverten. När jag hade gjort alla så hade jag nsturligvis tryckt på fel sida. Åttahundra!!! Skit, det var bara att göra om skiten. Vände dom och körde igen. Litet kopiatorrum skyller jag på och lite halvtaskigt ljus.
Nu har kvällspromenaden avverkasts i rask takt, så mörkt att gå nu. Men än så länge klarar vi det. Snön lyser ju upp en del. Soffan väntar och ev. lite popcorn.

Inga kommentarer: