tisdag, oktober 14, 2008

Jag läser och jag läser...

Söta och sams


Tror att det är lummer. Fint är det i alla fall


Finns hur mycket lingon som helst kvar


En


Och lite mossa




Nisse har dragit till K-stad och livet är i gamla gängor igen. I lördags var hela högen här, plus Malins upphittade fågel, och det är alltid roligt när alla är här.

Nu rullar allt på. Frukost, dokumentering, scanna och göra kort, hem, mocka, äta lunch, tillbaka till jobbet, fika, hem, långprommis med K, soffan, bok, just nu har Annika B fått ligga lite och vila. Det kom en Kines emellan. Mankells senaste, och den var ruskigt bra. Nu är det Anna Janssons senaste som ska läsas klart innan jag går löst på Liza Marklund igen. Fick även Läckbergs sensaste i går och i dag ringde bibblan och sa att Åke Edwardsson ligger och väntar på mig. Jag älskar hösten och mörkret och mina (bibblans) deckare. Så nu är det soffan som gäller och Rickard med "Vem vet mest". Är barnsligt förtjust i frågesport.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fina bilder men...snälla fler på Sämlan o Salli! mina favoriter. tack tack puss

Malin sa...

Fina bilder min kära mor!