tisdag, oktober 07, 2008

God natt!

Efter att jag gått i en och en halv timme med K och Sämlan är jag dödstrött och vill bara gå och lägga mig. Undrar hur vi ska bara oss åt när det blir svart ute. Gatlyktor finns det inte så många här på landet. Det får bli pannlampan på mig och Sämlan. Och massor med blinkande reflexer. Morgonpromenaderna tror jag att jag skiter i. Jäklar vad man sover bra när man går ut och går på kvällen.
I morgon kommer Nils hem. På sin namnsdag. Gissa vad vi ska äta??? Jaa, det blir det. Med dyrräkor. Men det är bara för att det är Nils.

Nu ska Annika B och jag gå i säng. Mats och Sämlan är redan där.

Adios!

3 kommentarer:

Malin sa...

Jag kan inte gå ut och gå på kvällarna för jag blir pigg som en tok :)

Anonym sa...

Jag börjar bli riktigt nyfiken på den där räkpajen.

dotty sa...

räkpaj, mums!

underbart att du kallar na nils! fab!
pusskram