torsdag, augusti 21, 2008

Nu får det vara bra...

Nu vill inte jag vara trevlig mot kunder som kommer längre (Fast visst funka med dig Trullet?) Jag är trött och slut, ont i varenda jävla muskelfäste som finns. Särskilt i bröst och skuldra. "Du vet väl att hjärtinfarkt kan kännas så?" Ja, ja, jag ska ringa livmedikusen i morgon. Men jag vet att allt jag behöver är semester så jag kan ta hand om min psoriasis som inte alls är särskilt snäll just nu. Men annars mår jag bra. I själen alltså och det är nog så viktigt. Så, nu har jag gnällt lite, men nu förstår ni varför det är glest mellan inläggen. Bra!

4 kommentarer:

Malin sa...

Nuu...nu har min mamma ont! Nu ringer du till läkaren direkt i morgonbitti. En order från mig. Du klagar och det händer aldrig så nu har du riktigt ont.

Puss min bästa mamma!

Gunilla L sa...

Kram på dig, ta hand om dig nu. Och du behöver verkligen semester. Och man måste få gnälla lite, det blir bättre då! Själv har jag tappat rösten och beklagat mig väldeliga.. Så nu känns det riktigt bra, nästan vilsamt att slippa prata på ett tag.
Kram!

nisse sa...

Puss. Love you!

Anonym sa...

Men kära svärmor, visste inte att du hade så ont :-( Du är alltid så stark och visar inget. Massor av kramar till dig.