torsdag, juli 31, 2008

Kan inte Mohammed komma till berget så...

..eller också var det tvärtom, jag kommer inte riktigt ihåg. Varje torsdagskväll på sommaren så träffas mopedgånget "Row Swaiders" nere i parken i bynn och åker omkring. Min käre make har försökt ett antal gånger att åka med. Han har nästan lyckats. Förra året så fick han gå hem efter att han lyckats tuffa omkring några varv och förra torsdagen fick jag åka och hämta honom därnere.


Så i kväll tyckte dom att det var lika bra att åka hit hem till honom.


Sämlan höll på att få spatt när hon såg allihop.

Men visst var det gulligt av dom att komma hit? Men nästa torsdag, då ni ska han vara med. Kanske, tror jag.



4 kommentarer:

Malin sa...

Haha! Va snälla människor :)
Puss och hälsa pappa

Anonym sa...

Den blicken på farsan säger mer än 1000 ord, som ett litet barn på
(H)julafton,..... ha ha haaaa

Gunilla L sa...

Hahaha, gu va kul dom verkar ha i alla fall. Vilken jättefin design du har fått till! Skitsnyggt. Tycker också om såna tapeter.
A och E är på väg till Bredåsjön, jag och E är hemma och har det mysigt i regnet.
Kram!

Kanelbullen sa...

Gunilla: Ja visst är den fin, min Josef Frank tapet. Träffade A som hastigast i torsdags när han bar orgel.

Hälsa E, kramar.