fredag, april 18, 2008

Gillar inte när grejer inte fungerar som dom ska...

Jag blir så irriterad när korten jag lägger in på bloggen bara försvinner från telefonen. Vet e fasen vad jag gör för fel. Det har ju aldrig försvunnit nåt förr. Säkert en enkel liten inställning bara. För andra kanske, men inte för mig. Fullkomligt otekninsk som jag är. Fattar ännu inte att jag kan framföra en bil på gator och torg. Vi var i allafall i "Buder" i går eftermiddag och lät den lilla springa fritt. Och det gjorde hon med besked. Men hon kommer så fint när man ropar på henne, eller visslar. Och med lite godis fungerar allt såå bra. Vi tog lite kort för att komma ihåg vad mycket snö det var den 17 april 2008. Knäppte även ett kort på A och G L,s hus. Haha, med den vinkeln jag hade så såg man bara taket. Lägger in det sen kära vänner i residentstaden.

5 kommentarer:

Malin sa...

Men mamma, du TROR att du är oteknisk. Men hur många i din ålder tror du ens kan sätta på en dator eller ännu mindre fixa med mobilen som du kan? Nä mamma, du är faktiskt jätteduktig och jättebäst!
Puss

Anonym sa...

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. På din gamla telefon kanske det fungerar på ett sätt, på din nya på ett annat. Istället för att klippa ut bilderna direkt till datorn så KOPIERA DE BILDER DU VILL HA TILL DATORN! Så får man göra på en vanlig kamera.

Anonym sa...

Jamän,jamän i början funkade det ju. Men inte nu! Och jag förstår vad du menar min skatt men jag tror inte riktigt på det men ska testa.

Pusselipuss!

Gunilla L sa...

Ja, lägg in får vi se! Kul! Börjar längta till sommar och Okbodarna faktiskt..

Kanelbullen sa...

gunilla l: det kommer snart!