söndag, april 06, 2008

Dagen i går...

I går när Sämlan låg och sov på sin favoritplats så fick vi för oss att åka och hälsa på Petter och Nalle. Anette jobbade så henne kunde vi inte hälsa på.

Så här lugn och fin var han när vi kom...

...och så här trötta var bägge två när dom härjat ett tag. Då passade vi på att dricka kaffe och äta supergoda maclor som Petter köpt på "Kaffestugan"

Sen åkte vi hem. Och en del kan tydligen sova hur som helst.

Jag passade på att köpa lite stövlar. Alltid bra att ha. Ni får vända på skallen lite för jag glömde att vända bilden. Gillar dom vita och svarta från "Lindex". Dom röda är från "Skohuset" och är skönt luddiga inuti.

Jag hoppas ni ser hur lycklig hon är när hon får gå i koppel. Haha!

7 kommentarer:

dotty sa...

åh vilken liten skruttis hon är!
puss o kram till er

Malin sa...

Nästa gång får ni hälsa på oss :)Jag kan bre några hårdbrödmackor till er, med gurka.

Kanelbullen sa...

dotty: Hon är bäst! Puss och kram till dig.

Anonym sa...

Nu har jag gjort det, lagt in bild! Hoppas det gick bra med kartong bygget. Mariah

Malin sa...

Och jag måste bara in och kolla va söt hon är när hon ligger i fönstret :)

Anonym sa...

Hallå mamma, jag skulle vilja ha de där från Lindex.

Prinsessan sa...

Så bedårande i köksfönstret...
Puss o Kram