onsdag, september 05, 2007

Ska jag eller ska jag inte?

Vad tycks om den här? Vet bara inte om jag ska ha grå eller vit. Handlar man för tvåhundra så får man köpa den för halva priset. Då blir det bara hundrasjuttiofem för den. Och dom tvåhundra köper jag T-shirts och linnen för i tvåpack. Ja, jag gör nog det.

Dimma gick ut tidigt i morse, men är redan inne igen. Ta mej tusan, är det inte småflugor ute fast det är kallgrader. Shit också. Men snart så är hon ute hela dagarna. Snobben försöker också mygla sig in, men det har han ingenting för. Han kan gått gå där och knapra. Vi ska nog gå ut på en liten promenad i dag, min lilla häst och jag.

Tredje dagen på semestern och jag har inte gjort något mer meningsfullt än att städa kylskåpet. Gurkan kom ut av sig själv bara jag visslade. Och nu kommer snart hundratusende avsnittet av "Hem till gården" Hurra!!!

I morgon måste jag börja gå ut och gå. Har ju inte gått på hela
sommaren så det är verkligen dags nu.

Ajöken för nu!

Bilden är lånad från Josefsson

9 kommentarer:

Anonym sa...

den var skitsnygg! köp den

Malin sa...

En grå ska du ha :)

Kanelbullen sa...

alice: Då gör jag det. Tack för hjälpen!


malin. Jan det blir en grå!

Kanelbullen sa...

malin jag menar JA, då gör jag det

nisse sa...

Den var jättefin mamma! Du passar nog bäst i en grå!
Puss!

Anonym sa...

Jag håller med!

Anonym sa...

håller med dina töser!!!!


försöker få tag i matilda med frågan: vad det är för modell på hennes kamera. vet du?

Kanelbullen sa...

punaniii: Nix, det vet jag ej!

Kramen

dotty sa...

finfin kofta! slå till!
kramar