torsdag, september 20, 2007

Äntligen!

I går kom den. Hurra! Nisse ringde raskt till Ärtstjärt som kom efter en liten stund. Vi skrattade!!! Och vi kunde inte riktigt förstå vad Vena och Petter har varit så rädda för. Fast om man är liten kanske man blir rädd. Storpotätern är ju ganska skrämmande i sin diktators roll. Och dom andra små och rädda. Ja, roligt var det i alla fall att se den.

Nisse och jag gjorde Mora i går. ÖB är bra att ha när man ska starta på nytt. Fin klänning köpte hon också.

Hon sitter och kämpar med sin tenta. Inte det lättaste att läsa en jäkla norsk Kunstbokk när man inte har nån form av kraft.

Nu kom mitt hjärta hem och ska äta gröt. Ska ta och prata med honom.

Ajöken!

5 kommentarer:

dotty sa...

förstår inte heller vad det e som gjort folk så nojjiga över vilse i pannkakan. tror jag ska ta och läsa om den jag med. det var ju närmare 20 år sedan sist, huh.

och jag blir alltid så varm i hjärtat när jag läser om hur goa ni e med varandra i er familj! skulle alla ha det så, skulle det inte finnas krig på jorden.

puss kram

Kanelbullen sa...

Puss o kram på dig från mig!

Ta och köp "Vilse" du, den säger ju fortfarande en del om verkligheten!

Anonym sa...

pott pott pott pott pott

Malin sa...

Men göm för 17 filmen när Petter kommer annars blir han jätterädd. Gud va jag och pappa har haft kul när vi har sagt "Putt putt putt" och Petter har grinat haha!

Anonym sa...

puss o kram fr mig som just kom hem från Kärleken... Vi har haft såå himla kul, vågar inte tro det är sant. Love