tisdag, juni 19, 2007

Inget mera va!!!

Ska vara tala om att nu hör jag! Till och med när jag trycker på knapparna på mobilen. Fast ljudet är ju avstängt på dom. Mats har på TV:n lika högt som vanligt och det skär i öronen. Vi får nu ta ett litet prat om det.

I morgon bär det av till IKEA. Nisse, Daniel, Evelin, Mats och jag. Lite smått och gott till Karlstad tvåan som behövs införskaffas. Skönt med en semesterdag innan midsommarstressen infinner sig. Vi jobbar både torsdag, med rankbindning, och fredag med glass och majstångsresning. Massor med glada turister och ortsbor. Lägger nog ut lite bilder senare på allt vackert.

Nu ska jag sätta på potatis och steka Nisses fina fisk. Hon har hämtat Daniel vid bussen i Mora och Evelin o Orsa.

Ajöken för nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

KRAM TILL ER ALLA FRÅN MIG!

Malin sa...

VA?!! Haha!