onsdag, juni 13, 2007

Det kanske skulle funka.

I dag fick jag en idé...varför kan man inte baka chokladbullar? Det kunde man. Hällde kakao i degen och sen fick den stå och jäsa som vanligt. Delade den sen i två delar och tog smör, vaniljsocker och vanligt socker på ena halvan och kanel på den andra. Rullade ihop dom som vanligt och snittade dom.

Så här alltså

Så här fina blev dom. Det kom två killar och provsmakade och jag fick fem poäng av fem möjliga. Så nu ska jag börja baka sånna här bullar också. Lite roligt måste man ju få ha.

Nu är det soffdags.

Ajöken för nu.

6 kommentarer:

nisse sa...

Yummy Yummy!

Anonym sa...

De skulle jag verkligen vilja smaka. Jag älskar choklad!

Anonym sa...

Kan du skicka ner några till skåne? :) Ser supergott ut ju!! mmmm..

anna sa...

varför blir jag alltid hungrig när jag läser din blogg? ser kanongott ut. kram.

Kanelbullen sa...

pelin och anna: Barbro får ta med sig hem sen.
Puss o kram

LiNdA sa...

kan du inte skicka några med Malin så jag oxå får smaka, såg ju hur gott ut som helst :o)