tisdag, juni 26, 2007

Den bara rullar i väg...tiden.

Hemma på lunch i hast. Olle har fått ut Dimmsen. Det är såå bra när han har semester för då tar han över en del av hästeriet. Han är bra snäll han.

Jag bara bakar och bakar och ungdomen brer världens godaste mackor till hungriga turister. Det är så roligt att jobba med henne. Tänk, att en gammal gumma som jag och den unga ungdomen kan ha så trevligt.

Nu ska jag ta en kopp kaffe till lunch och sen ska jag till Meta. Ska bli så skönt. Benen är inte riktigt vad dom borde vara.

Ha det så bra och ajöken för nu!

Uppdatering! Jag brukar ju vara hos Meta i en och en halv timme. I dag sov jag hela tiden efter vändning. Cirkus en timma Och det var så skönt.

Ajöken igen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, snälla tänk på mig då Du ligger hos Meta, jag har såå ont i mina ben. Måste nog ringa min vackre doktor Thomas...LOVE

dotty sa...

gammal gumma? vardå nånstans? coolare katt får man leta efter! kram till dig

Anonym sa...

Det var faktisk Farsan som fick ut Dimma,.... äras den som äras bör,....... =)

Kanelbullen sa...

benvärk, tänker alltid på dig!

dotty, tack raring och kram på dig själv!

1:an, den här gången ja!