fredag, november 24, 2006

Fredag.

I dag har det varit så mörkt hela dagen så något dagskort var bara inte att tänka på. Vi har varit i Mora hela eftermiddagen. M hade ett ärende till lasarettet, så jag passade på att följa med. Tänkte se om jag hittade några snygga tröjor. Säger bara, haha! Inte ett skit hittade jag. Jag klarar inte av att gå i affärer och titta. Det får bli Nisses och Marias gamla avlagda. Trivs bäst i dom i alla fall. Nej, det blev jasminris på ÖB och ett sött rött pilhjärta på Jysk. Köpte även en ljusslinga, en liten en, som jag satte på hjärtat. Det får jag sätta in kort på sen. Man får inte fuska för mycket.

I dag fick jag ett sms som gladde mig jättemycket. Tänk att kunna bry sig om andra när man har fullt upp över skallen med sig och sitt. Tack så hjärtans mycket!!!


Nu är det köket som behöver röjas. Sen blir det räkor och lite vin till det.

Ajöken för nu!

Inga kommentarer: