torsdag, november 16, 2006

"Dagens"

Kom han i tid till jobbet tro?
Orkar inte sitta här. Soffan väntar. Nu undras det nog om jag aldrig städar eller gör något nyttigt över huvud taget. Neej det gör jag inte. Jag tycker det är skittråkigt. Så de så. Bara om det äe absolut nödvändigt. Jag försöker plocka undan på mornarna innan jag kör till jobbet. Men eftersom jag börjar sju så är det mest diskmaskinen som görs i ordning. Töms och fylls. Sen tar jag det eftersom det behövs. Sån är jag och det är skönt. Så, ajöken för nu!

4 kommentarer:

nisse sa...

Haha! Stackarn. Fast det är nog en bil som bara står, eller?
Puss!

Kanelbullen sa...

Nisse. jag undrar om det inte är din gamla klasskamrats. Kanske, ev. Puss!

Anonym sa...

Ja, varför ska man hålla på och städa och ha tråkigt när man kan ligga i soffan och slökolla på tv :)

Puss

Anonym sa...

Käraste, tycker Du har en sån skön inställning t LIVET.Håller med Dig o det har jag lärt mig. De som inte trivs här behöver inte komma, eller hur?
Dock har Du i alla fall kläder på Dig!! Fattar inte att jag så gärna traskar kring NÄCK! I lägenheten alltså. Har inget hus rakt över så lite skyddad är jag ju, men får väl hitta nåt då jag ska kolla TV. Ibland blir det bara en fleecefilt!
Men jag är ju ensam.
I morgon bär det av till Kinna,HURRA. Pussar t Dig o ha en skön helg