onsdag, oktober 25, 2006

Hej då...



I dag fick jag mitt röda garn, så nu försvinner jag för ett tag. Nej, jag bara skojar. Jag hinner nog med några rader här ändå. Ibland. Klarar nog av det ganska snabbt hoppas jag.

Jäklar vad fort tiden går. Om en månad är det julmarknad. Ja, nästan i allafall och då ska jag ha bakat c:a 600 långpannebitar. Hej å hå. Men bakar jag två stycken långpannor varje morgon när jag kommer klockan sju, så är jag snart klar. Men visst låter det lite jobbigt?

I dag har jag varit hos Livmedikusen. Oj, vad frisk jag är. Han tyckte att mina fläckar var fina och det är dom. Jag är så duktig och kletar och kladdar med cortison stup i kvarten. Jag går i gång även på salvor så nu fejas det både här och där. Det är ju bra att ta till om man inte känner för att städa. Haha.

Nu är det soffan och sticket som gäller.

Ajöken för nu!

1 kommentar:

Malin sa...

Jag skulle behöva låna lite salva av dig jag oxå så jag börjar fixa och dona..haha!

Puss