söndag, oktober 29, 2006

Färdigläst!


Den här var jättebra! Hennes senaste. Handlar om... Nej jag skojade bara Malin, men den är bra.
Nu kom M hem från Okbodarna. Han har varit upp och hämtat granar. Innan snön kommer i år. Annars har pulsat alla år. Men i år är han smart.
Själv har jag som vanligt på söndagar, städat. Skit tråkigt, men det måste göras. Tvättat fyra mattor också. I tvättmaskin! Man blundar och håller för öronen när centrefugen sätter igång. Håller den den här gången också? Och det gör den. Ännu så länge. Tack och lov.
Nu ska vi äta rester från i går.
Ajöken för nu.

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag väntar tills den kommer på pocket och du har du glömt vad den handlade om :)

Puss

Anonym sa...

Å, jag älskar Mari Jungstedts böcker, men har inte skafat mig den där än. Kanske måste göra det....