måndag, maj 11, 2009

Lite testbilder bara...




Och vad kan det här vara?

5 kommentarer:

Anonym sa...

1. Sälman
2. Maräng med grädde emellan. Pinnochiotårta??
3. Badsvamp en sån där äkta sjögurka.

Karm
muZen

Malin sa...

Fina dom blev :)

Vi på Åsen sa...

Jag gillade de två översta bilderna, men den tredje ser allt lite läskig ut. Först trodde jag att det var inuti marängen, men sen läste jag att muzen trodde det var en sjögurka och då blev det läskigt! Jag vet inte riktigt sjögurkans funktion här i världen men den är helt klart lite läskig =O)

Kanelbullen sa...

Vi på åsen och musen: Det är en sorts svampaktig grej, nästan som peeling. Ska lägga ut ett riktigt kort i morgon.

backastugan sa...

Trodde Åke Ödla förökat sej på bild 2. Alldeles nykläckt mellan varma stenar!
Men muZens grädde är nog rätt.
Jo jag gillar reptiler, drömmen är en tigerpyton, men då får jag inga besök av mina kära.

Kram