söndag, mars 01, 2009

Min...

...käre make är inte den som läser så mycket böcker, om dom inte handlar om tåg och flygplan förstås, men nu har han legat (ja han) i soffan i flera timmar. Han läser och han läser. Hittade boken på databordet i går och skulle bara flytta på den. Han fastnade totalt. Åsa Lindeborgs bok "Mig äger ingen". Själv har jag inte börjat ännu, men nu ser jag att den är tydligen så himla bra.

Själv har jag plantat om lite blommor. Dom fick nästan en chock! Får se om dom hämtar sig. Sätte även ner lite paprikafrön i en äggkartong, ja jag hade plockat bort äggen, det brukar vara tacksamt.

5 kommentarer:

Malin sa...

Ja, jag ser ju pappa som en läsande människa men när du säger det så är det bara faktaböcker som han läser..haha!

Undra om jag ska plantera om mina blommor i år också. Jag har ju knappt några längre. Jag som hade så många och fina förut...

Anonym sa...

Säger ju att den är bra. Jävligt bra. Han kommer nog gråta en skvätt på slutet.

Kanelbullen sa...

Malin: Ta det försiktigt bara så du inte skrämmer dom!

Nisse: Tyckte jag hörde ett snörvlande nyss. Han har nämligen läst ut den nu.

Anonym sa...

Hmm då ska jag beställa den GENAST!!


muZen

vifsla sa...

Åhh den är bra.