måndag, mars 02, 2009

I dag...

...har jag varit i M på lasarettet och röntgat mig. Jag har inte gjort det på evigheter, så jag visste inte att man fick behålla klädera på. Tänkte svida av mig, men dom ropade "nej, nej". Ja dom fick väl skylla sig själva då. En sån skönhet som mig ser man inte varje dag. Det togs i alla fall tre-fyra bilder. Jag log så fint på alla. Visserligen var det ju höften och ett stycke tå, men man vet ju aldrig om det kom med nåt mer.
Nu ska jag äta nåt och sen ska jag lägga mig i ...soffan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag säger då de. De är tur att du är du. ;) Kram

Anonym sa...

Klart att man ska se glad ut på kort, det har man ju fått lära sig :)
Jag var ju iväg på röntgen med min fot för ett par veckor sen och jag försökte också klä av mig..jag blev stoppad, men envis som jag är tog jag iaf av mig strumpan...skulle känts mycket märkligt att röntga foten med strumpan på, men det fattade väl inte dem, det ska väl bara gå så snabbt som möjligt =/