söndag, mars 09, 2008

Mina helgmornar...

På lördag och söndagmornar är det p1 som gäller för mig. Jag har en liten behändig radio med en propp som jag stoppar i örat. Vaknar ju vid 6tiden som vanligt och då är det propp i. Lördagarna är det Naturmorgon som gäller. Jättebra. I går var det Kerstin Ekman som var gäst och det pratades mycket om hennes senaste bok. "Herrarna i skogen". Den måste jag låna omgående.
Söndagarna är det just nu Bildningsbyrån och Dom mänskliga rättighetern. Både nyttigt och bra. Sen avslutas min lyssningsmorgon med "På minuten" Det är sällan jag skrattar högt i min ensamhet, men när jag lyssnar på tokarna där så gör jag det.
Jag länkar till Bildningsbyrån...alltid lär ni er nåt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag å dotty planerar roadtrip i sommar. till dalarna. vad säger du om det?

Anonym sa...

:punaniiiDet låter väl trevligt!

Kramen