måndag, februari 04, 2008

Sa jag adjö när jag kom...?

Man blir trött av att vara med valp. Ett evigt rännande ut och in hela dagarna. Men hon är duktig och klarar av det mesta. Tur att man har tagit mamma ledigt i två veckor.

På fredag kommer M hem för att hälsa på sina gamla föräldrar och det ska bli sååå roligt. Gissa vad hon vill ha när hon kommer? Rätt svar belönas med i puss i påsk.

Visst är ICA handlaren i , jag tror det var, Linköping bra som slutat med torsk. Sådana handlare gillar vi. Miljömedvetna!

Nu ser jag i kors. Kissdags och sen sängdags.

5 kommentarer:

Anonym sa...

RÄKPAJ!!!

och jag vill åsså ha en sån. med posten ;)

Prinsessan sa...

sin mammas gooooda räkpaj! Kramar till Sälma o Familjen

Malin sa...

Och jag har rätt både på din och Nisses fråga så jag får två pussar till påsk. Kunde du inte kommit på nån annan vinst, knäppis?

Anonym sa...

Räkpaj såklart :-) Vill också ha!! Hörde även att flera resturanger tagit bort torsken från menyn, bra bra! Puss till påsk :-)

Anonym sa...

Räkpaj!
Haha, snacka om att jag är nyfiken på den!

:P