torsdag, mars 01, 2007

Mora vann!!!

I går försökte jag lägga in ett GRATTIS till min Petter hela jäkla kvällen. Nu måste vi greja modemet pojkar! Hoppas ni kan fixa det på lördag. Visst har jag det bra som har barn runt om mig som hjälper med allt som har med datorer att göra.

Nu har jag gått hem i snöglop i två dagar och gissa om jag sover gott. Nu ska jag kämpa på ialla fall de flesta dagarna i veckan. Då kan jag ligga på soffan i helgerna. Hmm, ja vi vi får se. Det kanske blir en tur då också. Vi har fått en bröllopsinbjudan till i juli och då vill man ju vara i trim.

Nu måste jag jobba.

Ajöken för nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh så oerhört rart av dig att skicka en hälsning. Ha en alldeles underbar dag idag!
Och jag håller inte på Mora men Grattis ändå. Det gick inte lika bra för mitt lag...