fredag, december 04, 2009

Fy farao...

...vad dålig jag blev efter andra sprutan. I natt har jag frusit som aldrig förr och jag fick vackla upp vid tvåtiden och hämta ett tredje täcke. Jag hade säkert över fyrtio grader. Huvudet dunkade som, ja jag vet inte vad. Har legat i soffan och läst. Orkar inte ta mig upp. Min snälle make åkte ner till Domus och köpte Treo redan klockan nio i morse. Tur att de har börjat sälja lite "medusiner" så slapp han vänta tills apoteket öppnade,

Nu soffan igen. Och lilla Pärla är den sötaste lilla varelse man kan tänka sig.

7 kommentarer:

Trullexa sa...

Krya på sig nu. Kram

Vi på Åsen/Lena sa...

Hu vad läskigt, hoppas att du piggar på dig! Pärla är ett jättevackert namn...låter positivt =)

muZen sa...

Skickar styrke kram & krya på dej!!

hon med luggen sa...

massa kramar och krya på dig!!!

nisse sa...

Förutom jag då. Jag är sötast!

Kanelbullen sa...

Till alla: Tack! Nu har jag kryat på mig men har ont i rumpan för jag låg hela dagen i går. Aldrig får man vara riktigt nöjd.
Och nisse, ja du är sötast =)

Madde sa...

Kram på dig!