torsdag, oktober 08, 2009

Snön den är borta..

...och fåglarna har isolerat min Lavendel. Visst är dom omtänksamma! Tyckte antagligen att jag inte sköter om mina växter på hösten. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den.



Men att plocka in vissnade och torkade växter och blommor tycker jag är så himla fint. Gamla fröställningar och fint gräs. Det här var så fint att jag slängde ut ljungen som var i korgen och klämde ner det är. Tjusigt va!
Tjusig sak ska jag snart bli, jag också. Ska äntligen gå och klippa mig. Just nu är det så långt och tråkigt. Ingen frisyr över huvudtaget. Och det är väl just i huvudet man ska ha frisyr. Haha! Måste ha det kortare om lockarna ska komma fram. Klarar inte av att föna och greja. Jag kommer inte ihåg när jag sist använde en kam eller borste. Nä, fingrarna är bäst. Bara rufsa till. Helt perfekt.

Inga kommentarer: