onsdag, september 23, 2009

Dagen...

...ja, den har bestått av lite av varje. Frukost till morgon tv och det stora rånet. Herregud, vad dom ställer till det för sig. Sen drog vi ner på bynn och köpte svarta plastsäckar och sen till sågen för att hämta spån. Fy fasen vad skönt, nu har vi nog trettio säckar här hemma. När vi kom hem ringde en av våra högossar och undrade om vi ville ha och det ville vi. Så på eftermiddagen kom han hit med 350 kg. Och nu känner jag mig så där rik igen.Dagen har även tillbringats på baksidan halvliggande i en solstol och läsandes Mankell senste, "Den orolige mannen". Lite sorgligt att man nu förstår att det är absolut sista boken om Wallander. För det är det verkligen. Jag har gillat honom. Ser Lassgård framför mig när jag läser. Inte krister Henriksson. Till middag åt vi pölsa som vi fått av Maria och den var jättegod. Tur att jag har en sån duktig bästis. Nähä, nu är det soffan en stund.

Inga kommentarer: