fredag, februari 13, 2009

Giftermålsamledning...

Nu ska vi vara väldigt glada att skeden inte far iväg ner för då blir det väldigt kladdigt. Glömde vända kortet. Attans också. Såsen är alltså gjord och räkorna inhandlade hos bilen. Dom är så goda. Såg att han även hade havskräftor. Dom är ännu godare. Får bli nästa gång, om fjorton dar. Då är han här hela dagen för in till Mora kommer han inte. Vasaloppsveckan!


Tänk att det blir så god sås av det här. Ja, inte osten förstås, den äter vi till såsen.


Nu är det soffan en stund innan brödet ska värmas och räkor framtagas.

Ha en trevlig fredagkväll. Det blir "På spåret" och "Skavlan" för min del. Vad blir det för er del?

3 kommentarer:

Malin sa...

Åh, nu blev jag jättesugen på räkor!

Anonym sa...

GOTT ser detta ut att bli... här blir det computor and no tv.. kanske ska se på Eureka kl 20:00 men tror jag ska läsa en bok istället då..

Ha det gott i soffan
Kramen
muZen

Anonym sa...

jag har legat o sjungit "när trollmor har lagt sina 11 små troll" och bä bä vita lamm i ca en timme - nu sover de små. och jag intar datorn.
trevlig helg