måndag, september 15, 2008

NU har jag semester...

...och det är skönt!!! På hösten är det så få måsten. Jag måste inte ut och sätta plantor och röja i trädgården och jag måste inte ut och sola eller åka och bada eller så. Jag kan bara vara. Har varit på bibblan och lånat lite böcker. Helen Turstens senaste bland annat.
Ska bli spännande. Hon skriver bra.



Tog en liten sväng in på Backlunds också när jag ändå var i farten. Ett par snygga "gympadojjor" och ett par skitsnygga och framför allt sköna "Sköna Marie" med lurv inne. Hade kostat sexhundra spänn och nu fick jag båda paren för fyrahundra drygt. Bra va?

Nu ska jag lägga mig i soffan!

4 kommentarer:

Anonym sa...

oj, vinterskona va riktigt snygga.
Dom kan du ha till strumpbyxor också:)
haha vad glad ajg är att du inte är en tant som köper tantfula skor och sånt:D

Malin sa...

Ja, dom var jättefina :)

Anonym sa...

Fina pjuck, men rara syster inte ska du sätta skorna på bordet... otur osv! Men i o för sig kan jag lägga nycklarna på bordet... men se oxå hur det gått...
ha en skön semester. Kram

Gunilla L sa...

Fina! Backlunds är min favoritskoaffär, köpte två par skor där i somras och var på väg att inhandla ett tredje par, men hejdade mig.. Nån måtta får det vara!
Ha det nu riktigt skönt!
Kram