torsdag, september 04, 2008

Jag lever....

...men är trött. Det är som om allt faller över en nu. Skulle kunna ligga i soffan hela dagarna men det är inte bra. Meningen med den här sjukskrivningen är ju att jag ska smörja och träna lite. Tränar gör jag med Sämlan och Kerstin. Vi tar en långprommis varje dag och sen har även min
älskade make gått ut med oss. Fast han suttit i skogen hela dagen. När han kommer hem så går han ut med Snobben och sen med Sälman och mig. I kväll kunde jag klippa klorna riktigt bra. Det är inte populärt nämligen. Muta säger jag bara , muta!

Har även frostat av frysen för kommande älgkött. Gjorde en jättegryta av det som var kvar av fjolårets älg. Evvisen blev glad när jag talade om det. Älggryta gillar hon.

Nähä, nu ska jag titta på Martin och "Mitt i naturen" eller vad det heter och sen blir det en halvtimme "Idol".

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta det lugnt och ha ej dåligt samvete för det :-) Tror att de flesta är lite sega nu... Kramis.