onsdag, september 15, 2010




Är i dag glad över att jag har ett minne som ibland fungerar. Skulle ta mina cellgifter i dag, det är ju onsdag, och hämtade en ny burk i min lådda. Tog ut burken ur förpackningen som jag slängde in i elden. Det var då jag kom på, någonstans i mitt bakhuvud, att det var något min Faludoktor hade sagt. Men var vad det han sa......!? Skulle just ringa till Apoteket då det slog mig att det måste ju stå på min medicinlista. Och se det gjorde det. Två tabletter nu och sex innan. De har ändrat styrka på skiten. Haha, tänk om jag satt i mig sex. Nä det är nog inhet att skratta åt. Phu, vilken tur att jag kom på det.
Nu ska jag ner till kyrkan för att gå ur den!





4 kommentarer:

Malin sa...

Ja, jag vet iallafall vem jag ärvt min virrighet från :)
Äntligen tar du steget och går ur det kyrkliga.
Puss

Birthe sa...

Det där med cellgifter låter ju inte så trevligt :(. Hoppas allt är bra med dig!

Kram!

Kanelbullen sa...

Birthe: Inte alls så dramatiskt som det låter. Men det håller psoriasisen och mina leder i något så där skick!
Kul att du hörde av dig. Har faktiskt tänkt på dig en hel del. Vi är lite dåliga på att blogga både du och jag. Augusti....nä du får ta och komma igen! Kram!

Birthe sa...

Skönt så!Att det inte var ännu värre menar jag.

Jag VEEET, jag är urkass på det här med att blogga :). Har ju en massa att skriva om men kommer liksom inte loss, det blir mest en massa dravvel om sociala event. Men vem vet, det kanske lossnar nån gång ;)

Ta hand om sig!