måndag, april 05, 2010

"Barnet" är tillbaka i landet i väst. Alltid lika skönt att höra att hon är framme och allt gått bra. Ja, jag vet ...jag är en hönsmamma. Men hellre det än att inte bry sig. Kommer antagligen vänta ihjäl mig på livstecken när hon ska ge sig ut i stora världen. Men jag kan ju börja vänja mig med Berlinresan och sen lite mer vid Europatrippen, som låter underbar, för att sen ta det med ro när de drar till Karibien.
Vi har haft det skönt i Påsk. Malin var här hela onsdagen och det var roligt. Torsdagen var det optikern och Pärlabesök i Mora. Fredag var Olle upp och han dök upp på lördagen också och då tillsammans med flickorna och Ester. I går var Petter med familj här och jösses vad det barnet växer. Underbart med skratt och gurgel.

Nu är det Rikard och soffan som gäller!

Inga kommentarer: