onsdag, juni 03, 2009

Fasiken vad det blåser i dag då...

Tv 4 i går kväll. SR i dag. Jag vet att jag tjatar, men jag blir upprörd. Varför gör Migrationsverket så här.Har det blivit det för dyrt att vara human? Hur kan man sova gott på nätterna när man tar sånna här beslut OCH hur många slussas ut utan att nån journalist fått vetskap. Jo, väldigt många enligt proffesorn på KS som yttrar sig i reportaget. Om ni orkar lyssna. Ska det vara så här??? Ja, sa Bill.

Nu ska jag ut och vädra mina lungor. Mats har dragit till K-stad för att hämta hem en björn som EHF fått av Björn och samtidigt lämna min Älvdalsdräkt som ska bäras av en av dom bästa jag vet, förutom mina egna barn ooch barnbarn. Alex blir syster på fredag. Du är så bäst!!!
På med koppel och ut i skogen med min lilla hund.

Inga kommentarer: